sâmbătă, 19 septembrie 2009

Acasă

Când Tu m-atingi
e-atâta linişte în mine
încât îţi aud gândurile,
gânduri de pace, de bucurie.

Curgi peste sufletul meu,
apă limpede şi curată,
îmi speli rănile, mi le vindeci,
îmi creşti din nou aripi
şi mă înveţi zborul.

Acum, ochiul meu Te vede,
inima mea Îţi cântă o cântare nouă,
slăvindu-ţi bunătatea.

Niciodată nu mi-a fost bine
departe de Tine,
pâinea era amară,
apa nu stâmpăra setea
iar somnul nu-mi odihnea trupul,
piciorul mi-era veşnic călător,
inima plină de nelinişte
şi un dor, un dor nerostit
îmi mistuia rărunchii.

Numai în palmele Tale
e locul meu de adăpost,
cuibul meu de odihnă.

Atunci când sunt cu Tine,
nu-şi mai au rost frământările,
durerile sunt doar o zarvă fără izbândă
căci, cine Ţi se poate pune împotrivă?

Ce bine e în braţele Tale!
Ce bine e Acasă!

2 comentarii:

  1. clişee peste clişee...
    iubirea de Dumnezeu e mult mai simplă.
    nici măcar nu e poezie cu temă religioasă, e fals totul. rescrie...

    RăspundețiȘtergere
  2. (Ecc 1:9-10) "Ce a fost, va mai fi, şi ce s'a făcut, se va mai face; nu este nimic nou supt soare. Dacă este vreun lucru despre care s'ar putea spune: „Iată ceva nou!” de mult lucrul acela era şi în veacurile dinaintea noastră."

    Nu-mi spui nimik nou cand vorbesti despre clisee.

    IUBIREA DE DUMNEZEU...DIN MOMENT CE AFIRMI ACESTE LUCRURI, CRED CA NU AI HABAR DE EA DECAT CA O NOTIUNE INCADRATA IN TIPARE... SI TU MAI SPUI DE CLISEE... URASTI CLISEELE, ESTI PLICTISIT, SATURAT DE ELE, DAR VREI SA-I INCADREZI SI PE ALTII, INSA IN CLISEELE TALE.

    Poezie pe tema religioasa??? Tocmai aici imi demonstrezi ca nu stii din proprie experienta ce inseamna iubirea de Dumnezeu si trairea personala cu El. Nu am scris o poezie cu tema religioasa ci am descris o stare a mea, o traire proprie, reala, nu un cliseu copiat din cartile de scrieri religioase.

    Exist...
    Dacă nu este în limbajul vostru,
    nu este comunicare...
    Dacă nu este în ritmul vostru.
    nu este muzică...
    Dacă nu-i pe lungimea voastră de undă,
    nu-i simţire...
    Dacă n-are amprenta voastră,
    îi negaţi dreptul de a exista
    şi de a se defini
    în propriile tipare.
    Nimic nou sub soare...
    Ce este a mai fost
    şi ce-a fost va mai fi!
    Dar eu EXIST ACUM
    şi nimeni nu-mi poate lua
    dreptul de a fi ce sunt!

    RăspundețiȘtergere