luni, 3 noiembrie 2008

Cat ma iubesti

Eu te-am vândut pe treizeci de arginţi
şi cu-n sărut pe-obraz, crunt, te-am trădat
am plâns lacrimi amare şi fierbinţi
când te-am privit şi-am înţeles
că m-ai iertat!
M-a osândit a nopţilor genune,
rob al pierzării, zămislind păcat,
şi-am plâns nădăjduind într-o minune
când te-am privit şi-am înţeles
că m-ai iertat!
De trei ori a cântat cocoşu-n noapte
şi de trei ori de Tin' m-am lepădat
şi-am plâns rostindu-Ţi Numele în şoapte
când te-am privit şi-am înţeles
că m-ai iertat!
La cruce m-ai născut a doua oară,
cel păcătos, cu tine-odată, a murit
şi-am plâns căci Ţi-ai dat Fiul ca să moară
în locul meu şi-am înţeles,
cât m-ai iubit!
Iar astăzi sunt un templu pentru Tine,
în care ai ales să locuieşti
şi plâng de bucurie că în mine
e Duhul Tău mărturisind
cât mă iubeşti!

2 comentarii:

  1. Superb Rely! Mi-a plăcut această creaţie în mod deosebit... Îmi place cum scrii şi m-am bucurat că te înscrii prototipului aparţinând proiectului ce îl lansez. Abia acum realizez complet că e mâna Cuiva de Sus ca tu să faci parte din acest proiect, deoarece te-am invitat să ni te alături, deşi habar nu aveam că scrii, sau cum scrii...

    ACG

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru apreciere si abea astept sa aflu mai multe detalii despre proiect.

    RăspundețiȘtergere