luni, 8 octombrie 2007

Împreună...


Am simţit fiecare lovitură de bici şi n-am ştiut...
Spinii de pe frunte îmi sângerau obrazul
iar când piroanele mi-au străpuns braţele şi picioarele,
am rămas atârnat fără nici o putere pe lemnul durerii
şi...tot n-am ştiut...
Priveam cu disperare la osânditorii mei
şi strigam din străfunduri: „de ce???!!!”...
dar nu se auzea nici un sunet,
doar lacrimi grele îmi curgeau pe obraz....
dar tot n-am ştiut...
Te priveam răstignit,
din oglinda celor două milenii trecute
şi nu înţelegeam acel sentiment de „deja vu”.
Mi-am ridicat capul în timp ce sufletul meu spunea „s-a isprăvit!”
şi Ţi-am întâlnit privirea!!!
ATUNCI AM ÎNŢELES!!!
Am înţeles totul!!!
Am fost împreună cu Tine încă din veşnicie,
dinaintea întemeierii lumii....
Calvarul l-am urcat împreună,
batjocuri, dureri, suferinţi,
zdrobirea şi moartea ne-au fost tovarăşi.
Am păşit împreună în nefiinţă şi noapte
pentru ca apoi să deschidem ochii împreună
şi să mergem...ACASĂ.
Acum înţeleg...
sunt împreună cu Tine,
din veşnicie în veşnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu